pátek 7. února 2020

Řekněte mi na kolik vyjde tak domeček?

Tuto otázku občas dostanu. Je to otázka která nemá odpoběď. Tedy pokud ji omezíte zvyklostmi a způsoby, kterými to dělá většina pak ano. Pak je odpověď od 3 miliónů výš.
Ale tento svět nemá jednduché odpovědi. A právě to na něm miluji. Tento svět nenabízí jednu jedinou cestu, přestože jednu cestu ve stavebnictví následuje 99% všech lidí. Svět má tisíce cest. A tisíce cest znamená tisíce možností. Vždy je možnost a způsob. TO že ji nevidíme, neznamená že není!


Ještě před pěti lety, to už jsem byl ve stavebnictví okolo deseti let a hledal takové možnosti, se mi mnozí vysmívali, když jsem tvrdil, že lze postavit dům za méně než milión. Lajkové i odborníci. Poukazovali přitom na ceny jednotlivých položek. Na ceny, které jsem já sám znal.
Jediný způsob jak dokázat, že mám pravdu, bylo to dokázat. To udělat.
I teď, co už bydlíme, se stále ozývá plno zpochybňujících hlasů, že to nejde! Jenže já mám důkaz že jde! Můj dům skutečně stojí. a byl postaven za cenu menší než půl miliónu. Cestu, kterou jsem použil, mohou použít i jiní. A pár jsem jich již vedl touto cestou. A jejich domy také byly cenově pod milión.


Ale je dobré jít dál. Statisíce je pro mnohé stále ještě velká položka. Lze postavit dům pod 100.000,-? Na svých přednáškách tvrdím že lze. Ale je na čase to dokázat. Toto léto se chystám na další projekt, kde to zkusím. Postavit malý osobní domeček v ceně pod 100.000,- Můžete být součástí tohoto projektu. Nebo mi jen držet palce.  A samozřejmě můžete tvrdit že to nejde... já to zkusím!